
24/7 Service
Daarom is Wifac 24/7 bereikbaar en staat er altijd een technicus stand-by.

Waarom zou u onze gespecialiseerde vakmensen inschakelen?
-
Omdat we, als enige grafische handelshuis, 24/7 bereikbaar zijn.
-
Omdat we service serieus nemen; de helft van onze medewerkers maakt deel uit van het service-team.
-
Omdat onze specialisten door de fabrikant opgeleid zijn, uw machine in detail kennen en dus de oorzaak van uw probleem snel kunnen lokaliseren.
-
Omdat u op Wifac kunt rekenen, ook buiten kantooruren!
U moet ongestoord kunnen produceren. Dus moet u op uw machines kunnen vertrouwen.

Wat kunnen we voor u doen?

Druktechnische prestaties verbeteren
We analyseren uw werkelijke productiviteit en doen - indien nodig - verbeterings-
voorstellen. Indien gewenst kunnen we ook trainingen geven.

Verhuizingen
Wifac verhuist alle merken grafische machines, ook niet door ons geleverde machines.
We beperken ons niet alleen tot de de- en montage, maar kunnen ook transport en projectmanagement verzorgen.

Periodiek en preventief onderhoud
Sluit een servicecontract op maat af, zodat machinestilstand zoveel als mogelijk voorkomen wordt. We gebruiken inspectielijsten voor de controle van uw apparatuur.

Revisies
U wilt uw machine, waarmee u al jaren naar tevredenheid produceert, liever nog niet vervangen. Dan is een revisie wellicht een interessante optie.
Bespreek de mogelijkheden vrijblijvend met ons.

Optimalisatie bedrijfsprocessen
Voor een ongestoorde productie zouden de bedrijfsprocessen, software en workflow optimaal gestroomlijnd moeten zijn. Wifac kan daarbij ondersteunen.

Ad-hoc service
Nadat u een probleem bij ons gemeld hebt proberen we het telefonisch op te lossen.
Lukt dat niet, dan plannen we een bezoek van één van onze specialisten in.
Ook buiten kantoortijden.
Maak een afspraak
Grafimedia, Koenig & Bauer,Prepress, Grafische apparatuur, Supplies, Colour management, Postpress, Prepuplishing, Press, Wifac