english version

over wifac  |  service  |  contact  |  nieuwsbrief  |  vacatures

Service-mogelijkheden

Service-mogelijkheden

Wifac biedt u volledige ondersteuning nadat u bij ons grafische hard- of software heeft aangeschaft. Uitgebreide informatie hierover vindt u in de rechter kolom.

Apple Periodieke Keuring (APK)
Sinds de introductie van OS X zijn werkstations en servers zeer betrouwbaar en stabiel geworden. Er hoeft dus nauwelijks meer een specialist lang te komen.Maar dat heeft ook nadelen. OS X systemen vervuilen namelijk ook en worden ongemerkt trager. Schijven kunnen in slechte conditie verkeren en software gaat achterlopen.

APK is een nieuw product van Wifac. Wij brengen in kaart hoe gezond uw gereedschap is en wat er moet gebeuren om dat weer optimaal te laten functioneren. Per werkstation of server ontvangt u een keuringsrapport. 

Netwerk Periodieke Keuring (NPK)
Netwerkproblemen, (te)lange responsetijden en ontevreden gebruikers. Komt het u bekend voor? Netwerkproblemen worden veroorzaakt door overbelasting door nieuwe applicaties en moderne netwerktoepassingen.  

In hoeverre is uw netwerk geschikt voor het gebruik van de allernieuwste applicaties? Met de NPK kunnen we u eenvoudig en helder informeren over de status van uw netwerk. U ontvangt een gedegen en heldere beschrijving van de vitale kenmerken, de transmissiestromen en de netwerkbelasting. Bovendien krijgt u door periodieke herhaling van de NPK informatie over de effectiviteit van uw verbeteracties.

Meer informatie?
Neem dan contact op met Johan de Graaf, telefoon 0297 - 289 440 of per e-mail helpdesk@wifac.nl

 

Rubberdoeken, perschemie, inkt, offsetplaten, etc., etc.
Meer info
Haal meer uit Adobe Creative Cloud
Meer info
Koenig & Bauer ontvangt German Design Award
Meer info
De nieuwe MacBook Air
Meer informatie